demifilippa

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

ja.. titta.

Av filippa & demi xD - 29 oktober 2012 07:48

                       SENASTE:

         dryck: fanta.

         telefonsamtal: mormor. ( HAHAHHAH.

         sms: natta.<3

         gången du grät : igår när jag titta på solsidan ( skratt tårar,HHAHAHA.

     

          har du nånsin varit ?

          kär: jaaaa.

           förlorat en speciell person: jaaa .):

           varit så trött så du somnade sittandes : ja,haha.

           varitihop: JAAA. hihih.

  

          dina tre favorit färger.

        lila.

        svart.

        vit.

       


I ÅR HAR DU:

lära känna en ny person : ja.

skrattat så du börjat gråta : jaaa.

träffat någon som förändrat ditt liv : njaaee, kanske. att åka mer buss. tror jag..

insett villka som är dina riktiga vänner : jaaa.


ANNAT:


singel/upptagen: upptagen men min siiimon.<3

hur många barn vill du ha när du blir stor ? kanske 2 - 4.

grundskola : rostaskolan i rosta HAHAHAHA,

favoritämnen? : kemi, svenska,bild och musik.

villken tid vakna du idag : tror det var 05.00 för att börja på headern / framsidan & bakrunden osv. presentationen.


påsipåsi // filippa.


 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av filippa & demi xD - 27 april 2013 21:14

Jag har inte varit inne så himmla mkt, eller ja, inte alls.  Så, jag ville bara kolla in om allt va bra här på bloggen.  Det var några som undrade om jag kunde göra en''what's in my school bag?Så jag tänkte göra en.   (Jag lägger ut den på VideoFyMe....

Av filippa & demi xD - 17 februari 2013 20:39

    Min storasyster Sofia har kommit ner till Örebro från Helsingborg.Vi ska bada :3 Aja vi ses ;*  Pussi     ...

Av filippa & demi xD - 23 november 2012 20:36

Halloj Filippa här! Varit på skoldisco jag dansa tryckare med min pojkvän Simon hihi vi vann! Simon är urgullig!!! Om ni vill följa min instagram här är den : filippagotell Ja och sen på discot var det breakdance tävling och Samuel lillebror som ...

Av filippa & demi xD - 19 november 2012 17:26

Gahhh..varförför har jag så tråkigt..:( Känner bara för en bild :D...

Av filippa & demi xD - 6 november 2012 21:17


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!  JAG FYLLER ÅR OM 5 DAAAAAAAAGAR!!!!!!Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh  Jag ska ha barn kalas på fredag ska ha Bowling kalas då... Sen på lärdag ska jag ha släckt kalas  Ska lägga mig.Puss och hej!!...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Favorit djur?
 Hamster.
 katt.
 hund.
 marsvin.
 kanin.
 häst.
 panda.
 röd panda :D
 Fågel.
 Fisk.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

chatt.(:

Chatt.(:


Ovido - Quiz & Flashcards